Welcome to IT Community - Форум
Добре дошли в нашият форум! Регистрирайте се, за да се присъедините към нас! Регистрацията отнема по-малко от 1 минута и ще можете да използвате всички функции на форума.

Forums

    1. Forum Rules

      За добра комуникация и пълноценно използване на форума прочетете правилата.

      1
      post
    2. News and Discussions

      Всичко, което се случва около ITC ще научите тук.

      5
      posts
    3. Feedback

      Очакваме вашите отзиви за нас.

      • No posts here yet
    1. Front-End

      HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Bootstrap, etc

      11
      posts
    2. Back-End

      NodeJS, PHP, Databases, ASP.NET, Ruby

      • No posts here yet
    1. Website Design and Layout

      Дизайн и оформление на един уеб сайт

      8
      posts
    2. Graphic Design

      Визуално представяне на идеи и послания, съобщения ... чрез използване на пространство, изображение, цвят и други.

      2
      posts
    3. 3D Design

      Сложен процес, в който триизмерните модели придобиват цвят и стават реалистични.

      3
      posts
    4. 3D Modeling

      Създаване на триизмерен модел, чрез специален софтуер. 

      4
      posts
    5. Print design and prepress

      Разработване на постери, визитни картички, календари, брошури, лепенки и други

      2
      posts
    1. C++

      Един от най-популярните ООП езици използван в приложен софтуер, драйвери, client-server приложения и вграден фърмуер.

      4
      posts
    2. C#

      C# (C Sharp) е ООП език, който е предназначен за работа в мрежа и уеб разработки. Заради това му викат "общият език".

      5
      posts
    3. Java

      Кодът написан с Java работи на операционни системи (ОС) като Windows, Linux и Mac OS

      6
      posts
    4. Python

      Python е език за програмиране от високо ниво. Той позволява да се използват различни стилове за програмиране за създаване на прости или сложни програми, получаване на бързи резултати. Писането на кода е много улеснено.

      4
      posts
    5. Ideas, discussions, inspiration

      Точното място за споделяне на идеи, вдъхновение и още.

      1
      post
    6. Other Languages

      Дискусии свързани с други езици за разработване на софтуер.

      3
      posts
    7. Software Reviews

      Покажете ни вашите софтуерни творения. Ще се радваме да ги обсъдим заедно.

      • No posts here yet
    1. Artificial Intelligence

      Нашите братя опоненти в игрите, в някой случай по-трезво мислещи от нас.

      • No posts here yet
    2. Game Programming

      Истинското hardcore програмиране с езици от високо ниво.

      • No posts here yet
    3. Graphics Programming and Theory

      Всички аспекти на non-API специфично за 2D и 3D графично програмиране и теория.

      • No posts here yet
    4. DirectX and XNA

      Въпроси и дискусии по отношение на всички официални технологии по XNA Microsoft branding (напрмер Direct3D и XNA Game Studio Express), както и всички неофициални и от трета страна библиотеки, поддържащи DirectX или XNA (например SlimDX, инструменти и плъгини).

      • No posts here yet
    5. OpenGL

      OpenGL (Open Graphics Library) е стандартен интерфейс за application program interface (API) за определяне на 2-D и 3-D графични изображения. Той определя набор от "команди", които веднага изпълняват функции. Всяка команда "рисува" изображение или специални ефекти.

      • No posts here yet
    6. Multiplayer and Network Programming

      Multiplayer и Network програмиране в игрите

      • No posts here yet
    7. Creative studio

      Мястото на дизайнерите в игрите

      • No posts here yet
    8. Create powerful games

      Споделете ни полезни ресурси, които сте използвали или смятате да ползвате за подпомагане в дългия процес на разработка.

      • No posts here yet
    9. Engines

      Различните двигатели задвижващи вашите игри

      1
      post
    10. Tutorials and Guides

      Учебният отдел на игрите. Разгледай уроците тук, презареди въобръжението си и направи игра.

      • No posts here yet
    11. Miscellaneous Topics

      Дискусии с различна тематика от по-горните раздели в категорията.

      • No posts here yet
    12. Completed Games

      Направи ли сте собствена игра!? Това е точното място да ни я покажете!

      • No posts here yet
    1. Android Apps

      Разработка на приложения за Android OS

      4
      posts
    2. iOS Apps

      iOS разработка на приложения

      1
      post
    3. Windows Apps

      Разработване на приложения за Windows мобилните устройства.

      1
      post
    4. Application Design, Music and Stories

      Дизайн, музика и звуци, истроии за приложения и игри.

      1
      post
    5. Applications Review

      Представете ни ваши приложения, някое което ви е грабнало окото, нещо полезно.

      • No posts here yet
    1. Compositing, Editing, VFX

      Обработване на видео и кино материали, монтаж и специални ефекти.

      3
      posts
    2. Animation & Motion Graphics Design

      Принципите на Графичният дизайн, които се използват за изграждането на филм или видео. Правилната комбинация от визия и звук, която докосва емоциите.

      • No posts here yet
    3. On Set

      Всичко случващо се на снимачната площадка, зад кадър, техника, похвати и тн.

      5
      posts
    4. Movie Productions

      Извадете на показ вашите творения в movie and video сферата.

      • No posts here yet
    1. Windows

      Най-масовата операционна система.

      • No posts here yet
    2. Linux

      Open Source безплатна операционна система. Няма невъзможни неща в нея.

      • No posts here yet
    3. OS X

      OS X (Macintosh) е базирана на Unix, разработена от Apple, операционна система. 

      • No posts here yet
    4. Android

      Android OS е open source операционна система използваща се главно в мобилните устройства. Написана е на Java и е базирана на Linux.

      • No posts here yet
    1. Web hosting, Domains and Services

      Хостинг планове, домейни, услуги.

      2
      posts
    2. CMS

      CMS (Content Management System) - Система за управление на съдържанието, целта й е да улесни изграждането на динамичен уебсайт с възможност за лесна и бърза промяна на съдържанието му, когато има необходимост.

      2
      posts
    3. SEO

      SEO (Search Engine Optimisation) - оптимизация за търсачки, това е процесът за подобряване видимостта на уебсайт в търсачките. Ако се чудите какво да направите, за да ви се вижда сайта в търсещите машини, това е мястото, където ще разберете.

      10
      posts
    4. Web Servers

      Имате нужда от помощ с инсталацията или конфигурирането на настройките на вашият сървър? Пишете проблемите си тук.

      • No posts here yet
    5. Website Reviews

      Направи ли сте уебсайт? Споделете ни го тук, за да го обсъдим.

      • No posts here yet
      • No posts here yet
    1. Business and Freelancing

      Бизнес и свободна практика

      • No posts here yet
    2. Marketing Discussions and Help

      Маркетинг дискусии и помощ

      • No posts here yet
    3. Advertising

      Всичко свързано в областта на рекламите.

      • No posts here yet
    4. Affiliate Programs

      Партньорски програми

      • No posts here yet
    5. Looking to hire

      Търсите човек, който да назначите на работа или да ви свърши дадено нещо? Пишете тук, за да го откриете.

      1
      post
    1. ICT News

      Световни новини от ICT сферата

      1
      post
    2. Internet

      Дискусии свързани с интернет пространството

      2
      posts
    3. Hardware

      Дискусии свързани с твърдата част на компютъра Ви

      2
      posts
    4. Mobile Devices

      Всичко за мобилните устройства - смартофони, таблети, часовници, гривни и тн.

      1
      post
    5. Virus Protection and Security

      Предпазване от вируси и защита на компютри

      2
      posts
    6. Useful Programms

      Полезни програми и препоръки

      1
      post
    7. Photography

      Снимки, фотоапарати, обективи и др

      4
      posts
    8. General Discussions

      Общи дискусии за неща от ICT сферата, различни от по-горните раздели.

      • No posts here yet
    1. ITC Challenger

      Организиране на състезания, конкурси и надпревари в нашият форум.

      • No posts here yet
    2. ITC Interviews

      Интервюта взети специално за IT Community

      • No posts here yet
    3. Introduce yourself

      Представете ни се! Ще се радваме да научим повече за Вас!

      • No posts here yet
    4. ITC Resources

      Ресурси направени специално за IT Community

      • No posts here yet
    1. Music, Games, Films and Sport

      Споделете кой ви е любимият спорт, игра, филм, песен. Ще обсъждаме всичко за тези неща.

      3
      posts
    2. Geek Discussions, News and Humor

      Общи дискусии, които не са свързани с ICT областта, сайта и форума. Разкажете ни някой виц, забавни истории и снимки. Ще обсъждаме световни конспирации и митове. Нека да разчум малко нещата. 

      • No posts here yet
  • 84
    Total Topics
    107
    Total Posts
    91
    Total Members
    124
    Most Online
    Newest Member
    fem
    Joined 21.05.2017 12:03
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 0 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Recent Status Updates

    No Recent Status Updates

  • Latest Topics

  • Latest Posts

    • Какво е SEO
      By skameykin22 · Posted
      Да, инфа не е много.
    • Verint Systems - Cyber Security Researcher
      By AlexandraIv · Posted
      Right now, Verint is starting a new team and this in the right time for you to be part of the number ONE topic in the world: “Cyber Security” with the TOP leader in the world.
      Be part of the next generation technology working with “A team” to be part of the future intelli-gence!
      The tasks of the Security Researcher will undertake include:
      • Take research area to a proof of concept.
      • Involves co-operating with other researchers
      • Be independent and a team player
      • Ability to work under tight deadlines with creativity
      Required skills:
      • Reverse Engineering in windows or mobile (dynamic analysis tools such as IDA and Ollydbg).
      • Low level languages exploitation
      • Pent-testing experience
      • Familiarity with one or more programming language / scripting language
      • Advanced Linux / Unix knowledge or windows or web run time internals
      • At least 2 years in security research
      • Hands on experience with vulnerability exploitation techniques

      Desired
      • Experience in vulnerability research. Vulnerability publications - big plus.
      • Client-Server application penetration testing
      • Mobile apps penetration testing
      • Security certificate (GIAC / CEH / OSCP etc.)
      • Good understanding of communication protocols (TCP/IP, HTTP, SSL, SSH, DNS, DHCP, JS)

      Our offer to You:
      • Training program and a unique opportunity to gain experience and a set of skills in the field of Cyber security and web intelligence;
      • Working with the latest technologies
      • Challenging research topics
      • Opportunity to gain experience in an Agile environment;
      • You will be able to set a start of your own professional career;
      • You will take part in various international projects;
      • You will work in a friendly environment, with flexible working time and motivated colleagues;
      • Get experience in working with top customers in the world;
      • Work with mixed international teams;
      • Fresh fruits, snacks and drinks;
      • 25 days paid vacation and work-life balance;
      • Tennis table, football table, relax room in the office;
      • Additional many social benefits;
      • Good remuneration package.

      For consideration, please send updated CV in English here or to [email protected]
    • C++ термини
      By cs_4ever · Posted
      Линк към оригиналната тема: http://cpp-examples.com/c++termini.php
        =Това е оператор за присвояване и не е оператор за равенство. = може да се използва и за не-константните предефинираните типове (с изключение на масивите), изброяваниета, низовете, контейнерите, итераторите, комплексните числа и масивите по стойност. За класовете = по подразбиране е присвояване на членове, а ако е необходимо, създателят на класа може да го дефинира различно от това му значение.
        +=Оператор за добавяне и присвояване; a += b е еквивалентно наa = a + b.Често се използва в потребителски дефинираните типове (най-вече класове).
        !=Оператор за неравенство; връща булева стойност.
        ==Оператор за равенство, който сравнява две стойности и връща булева стойност. == може да се използва с предефинираните типове, енумераторите, стринговете, итераторите, комплексните числа и масивите по стойност. По подразбиране == не е дефиниран за класовете, но потребителят може да го дефинира за потребителски дефинираните типове. Забележете, че == няма наивно очакваното значение за стринговете от C стил и масивите.
        <<Оператор за вход в iostream.
        >>Оператор за изход в iostream.
        #defineДиректива, която дефинира макрос.
        #includeМеханизъм за включване на текста на един файл в текста на друг. Обикновено се използва за създаване на самостоятелен файл (translation unit) извън .cpp файла или заглавни файлове (header files).
        addressАдрес - местоположението на част от паметта.
        argumentАргумент - стойност, предадена на функция или шаблон. В случая на шаблони, аргументът е често тип на данните.
        argument passingПредаване по аргументи - при извикване на функцията се създавата копие на нейните аргументи. Операцията по копиране се определя от типа на аргументите и техните конструктури или чрез свързване с референс. В двата случая става инициализация.
        arrayМасив - поредица от последователни стойности. Масивът не знае собственията си размер и програмистът трябва да се грижи да не допуска грешки, при които излиза извън областта на масива. Където е възможно използвайте стандартната библиотека от вектори.
        binary operatorДвуаргументен оператор - оператор, който приема два операнда, като операторите деление - /, и - &&, и двуаргументното умножение - *.
        blockБлок. Вижте съставните твърдения.
        block commentКоментар-блок - това е част от кода, която стартира с /* и завършва с */.
        boolБулев тип. Предефиниран булев тип, който може да има само стойностите истина (true) или лъжа (false).
        Borland C++ BuilderБорланд C++ Билдер - интерпретация на C++ от фирмата Борланд, заедно със собствени библиотеки за програмиране под Уиндоус в интегрирана работна среда (IDE, Integrated Development Environment).
        built-in typeПредефиниран тип - това е тип данни, директно осигурен от C++, като int, double, и char*.
        call-by-referenceПредаване (извикване) по връзка - деклариране на типа на аргумент на функция да бъде като връзка, като така той се реферира, а не се предава по стойност на функцията.
        call-by-valueПредаване (извикване) по стойност - семантиката на извикванета на функцията е да се създаде копие на аргумента. Това копие се създава от дефинирания конструктор на типа.
        cinСтандартният входен стрийм istream.
        complexКомплекс - шаблон от стандартната библиотека парамеетризиран чрез скаларен тип.
        compound statementСъставно твърдение - поредица от твърдения, заградени от големи скоби { ... }..
        constатрибут на декларация, който прави обеккта, за който се отнася, да е непроменим.
        constantКонстанта - това е цифрено-буквено означение, обектт или някаква стойност, декларирани като константа или е енумерирана константа.
        constant expressionКонстантен израз - израз, който се оценява (изчислява) по време на компилацията.
        constructorКонструктор - функция на класа със същото име като клласа, която се използва за инициализиране на обектите от класа. Често се използва за установяване на инвариант на класа и/или за заемане на ресурси. Конструкторът създава местна среда, в която функциите на класа се изпълняват.
        const definitionДефиниция на const - декларация на константа, която включва и инициализатор.
        copy constructorКопиращ конструктор - конструктор, който има аргумент от типа на класа, винаги дефиниран като рефенентен и винаги като постоянен (въпреки че това последното не е задължително). Копиращият конструктор се използва за инициализиране на обект от даден клас с друг обект. Ако не е дефиниран копиращ конструктор на класа, то програмата използва копиращ конструктор по подразбиране, който копира само променливите на класа.
        coutСтандартният ostream.
        C-style castC-стил превръщане - опасна форма за експлиситно превръщане на типовете: предпочитан е новият стил за превръщане между типовете, ако трябва да използвате експлиситно превръщане.
        C-style stringСи-стил низ - наниз от символи, прекъснат от нулевия символ, който се поддържа от стандартната библиотека от функции на С. Това е механизъм на ниско ниво, който е податлив на грешки. Където е възможно използвайте класа string.
        C standard libraryСтандартната библиотека на С - библиотека, дефинирана като стандарт за C. Наследена е от C++. Повечето стандартни библиотечни функции в C имат по-сигурни и по-удобни алтернативи в C++ стандартната библиотека.
        declarationТипът на името трябва да бъде даден. Ако в декларацията се дават и стойностите, с които името се свързва, то декларацията се нарича дефиниция.
        default argumentАргумент по подразбиране - стойност, определена за аргумент на функцията още в декларацията на функцията, която ще бъде използвана, ако извикването на функцията не определя нейната стойност. Използва се за упростяване на интерфейса.
        default constructorКонструктор по подразбиране - конструктор, който не изисква аргументи.. Използва се за инициализация.
        default valueСтойност по подразбиране - стойност, която се дефинира от конструктора по подразбиране. За предефинираните типове, стойността по подразбиране е нула.
        definitionДефиниция - декларация, която специфицира общността,, към която декларираното име се отнася.
        dynamic memoryДинамична памет - паметта, която се запазва и адресира чрез оператора new.
        enumКлючова дума за дефиниране на изброен тип.
        enumerationИзброен тип - потребителски дефиниран тип, който се състои от множество от стойности.
        equality operatorОператор за равенство.
        executable fileИзпълним файл - резултатът от линкването на обектните файлове в завършена програма.
        falseБулева стойност, която се превръща в 0.
        for-statementОператор за итерации, в който се определя инициализиращ израз, израз за промяна и контролиращо условие.
        fileФайл - последователност от байтове или думи, които съставят информацията в компютъра. Терминът "файл" обикновено е запазен за информация, записана на диск или къде да е другаде, извън главната памет (RAM).
        functionФункция - именована последователност от твърдения (изрази), която може да се извика с дадени аргументи и може да връща стойност. Типът на функцията включва броя и типа на аргументите и типа на връщаната стойност, ако въобще ги има.
        function argumentАргумент на функция.
        function memberФункция на класа.
        function prototypeПрототип на функция - термин за декларацията на функция, която не е дефиниция.
        header fileЗаглавен Файл - файл, който съдържа декларации, използвани в повече от една част на програмата. Така, заглавният файл действа като интерфейс между различните компилируеми части на праграмата. Заглавният файл често съдържа инлайн дефиниции на функции, дефиниции на константи, изброявания и дефиниции на шаблони, но не може да се включва от друг файл, ако съдържа дефиниции на не инлайн функции или променливи.
        if-statementОператор, който избира между две алтернативи, основавайки се на дадено условие.
        inequality operatorОператор за неравенство.
        infix operatorДвуаргументен оператор, който се появява между два операнда. Например, операторът + в a + b.
        initializationИнициализация - даване на начална стойност на обект. Инициализацията се различава от присвояването по това, че е първата стойност, която обектът получава. Инициализацията се извършва с конструктор.
        inline functionИнлайн функция - функция, декларирана с използване на ключовата дума inline или която е функция на класа, дефинирана в класа. Компилаторите се окуражават да генерират инлайн код, вместо функцията да извиква инлайн функции. Повече предимство от инлайн функциите има с малки по код функции.
        invariantИнвариант - условие (начин) на представяне на обектта (неговото състояние), което трябва да се поддържа, когато всеки път се извиква интерфейсна функция. Обикновено това се установява (инициализира) с конструктора.
        istreamВходен стрийм тип.
        iostreamСтрийм, който може да се използва за вход и изход.
        line commentКоментар, който започва с // и завършва с края на реда.
        linkageЛинкване - процес за смесване на код от отделно комппилирани самостоятелни файлове (translation unit) в програма или част от програма.
        linkerЛинкер - част от реализацията на C++, която смесва код от отделно компилирани самостоятелни файлове (translation unit) в програма или част от програма.
        literalЛитерал - означение за стойности от тип булев, символен, целочислен и с плаваща запетая. (literal - буквен; буквален, дословен)
        local functionЛокална функция - функция, дефинирана в друга функция. Не се поддържа от C++. Много често, използването на локална функция е знак, че функцията, която я използва е твърде голяма.
        loopЦикъл - твърдение, което изразява идеята част отт кода да се изпълни нула, един или няколко пъти. Това са, например операторите for и while.
        lvalueИзраз, който може да се намира от лявата страна на оператор за присвояване, например v[7], ако v е масив или вектор. lvalue е променимо, освен ако не е обявено като константа.
        macroМакрос - улеснение за заместване на символи, коетоо заместване не се подчинява на правилата на C++ за обхвата или типовете в него. C++ осигурява алтернатива за повечето случаи на използане на макроси, вижте темплейтите и пр.
        memberЧлен - тип, променлива, константа или функция декларирана в областта на класа.
        member functionФукция на класа (функция-член) - функция, която е дефинирана в обхвата на класа. Функция на класа, която не е статична функция, може да се извиква от обектите на класа.
        memberwise copyКопиране на членовете (променливите) на класа - копиране на обект от даден клас, като се копират всички негови променливи в другия обект, като при това копиране може да се използва подходящ копиращ конструктор.
        modifiable lvalueПроменлива lvalue стойност - такава стойност, която не е константа
        nameИме - последователност от букви и числа, като се започва с буква, която последователност се използва за идентификация на потребителски дефинираните понятия в програмния текст. Символът подчертано, _, също се разглежда като буква (и може да се използва в имената).
        namespaceИменнуван обхват.
        ostreamИзходен стрийм тип.
        overloadВижте overloading.
        overloadingПрезареждане - наличие на повече от една функция със същщото име в същия обхват или наличие на повече от един оператор със същото име в същия обхват. Не е възможно презареждането през няколко обхвата.
        parameterПараметър - променлива, декларирана във функция или шшаблон, която представя аргумент. Също така се нарича формален аргумент. Подобно за шаблоните.
        pointerУказател - обект, който съдържа адрес или 0.
        postfix operatorПостфиксен оператор - унарен (едноаргументен) оператор, който се записва след операнда. Например var++.
        prefix operatorПрефиксен оператор - унарен (едноаргументен) оператор, който се записва пред операнда. Например &var.
        preprocessorПрепроцесор - част от реализацията на C++, която отстрранява коментарите, извършва вмъквания на макроси и файловете след #include.
        procedureВиж функция.
        privateКлючова дума, която контролира достъпа.
        private memberЧастен член - променлива или функция, които са достъпни само в собствения си клас
        protectedКлючова дума, която контролира достъпа.
        protected memberЗащитен член - променлива или функция, които са достъпни само в класовете, производни на собствения клас.
        publicКлючова дума, която контролира достъпа.
        public memberПубличен член - променлива или функция, които са достъпни до всички потребители на класа.
        referenceВръзка - алтернативно име на обект или функция.
        rvalueИзраз, който може да се появява в дясната страна на оператор за присвояване, но не от лявата страна; например 7.
        scopeОбхват - област от кода, която е ограничена от големите скоби {...}, списък на функции или параметри на шаблон, или всички програмни части, които могат да се компилират отделно (a translation unit).
        source fileС файл или хедър (header).
        stackСтек - (1) памет, която се използва да съдържа локалните променлива на функция. (2) поредица от стандартната библиотеката, която работи на принципа "първи вътре, последен вън".
        standard headerСтандартен хедър - хедър за използване на стандартна библиотека. Включва се чрез използване на "#include< ... >" синтаксиса.
        standard libraryСтандартна библиотека - това е библиотека, дефинирана като стандарт в C++. Съдържа низове, потоци, рамка на контейнерите и алгоритмите, поддръжка за изчисленията и за интернационализирането, стандратната C библиотека и някои поддържащи C++ средства.
        statementТвърдение - основната единица, която контролира изпълнението на функциите. Например if твърдението, do-твърдението или switch-твърдението. За съжаление в българския език те се превеждат като оператори - операторът-ако, операторът-прави и т.н.
        staticСтатичен - (1) ключова дума, използвана да се дефиннира променлива или функция на класа като статична, което означава да и бъде заделена статична памет. (2) ключова дума с която се означава локална променлива като статична. (3) подтискаща ключова дума, с която се означава глобална променлива, която не може да е видима в други юнити (файлове).
        static memberСтатична променлива на класа - такава, от която се прави само едно копие в програмата и това копие се използва от всички обекти на класа.
        static member functionСтатична функция на класа - функция, която се извиква от класа, а нее от отделните обекти на класа.
        stringтип от стандартната библиотека [на C++]], който представя поредица от символи и който поддържа обичайните оператори като == и +=. Различните му разновидности поддържат различен тип символи.
        structСтруктура - клас с публични променливи и функции поо подразбиране. Много често структурата се използва за данни без да се дефинират функции на структурата или инварианти, т.е. често те се използват така както това се прави в профграмирането на C.
        switch statementТвърдение (оператор), което избира между няколко алтернативи, в зависимост от стойността на целочислена променлива.
        templateШаблон - клас или функция, параметризирани чрез набор от типове, стойности и шаблони.
        ternary operatorТриаргументен оператор - такъв, който приема три операнда, например операторът " ?: , ".
        translation unitПреносна част - част от програмата, която може самостоятелно да се компилира.
        trueБулева стойност, която се превръща в 1.
        unary operatorЕдноаргументен оператор - оператор, който приема само един операнд, като ! или едноаргументната звезда *.
        valueСтойност - битовете на обект, интерпретирани съглассно типа на обекта.
        variableПроменлива - наименован обект в някакъв обхват.
        variable definitionДефиниция на променлива - декларация на именуван обект от даден тип без extern спецификатор.
        voidКлючова дума, която се използва за показване на липса на информация. Обикновено се използва пред функциите.
        while-statementОператор за цикъл, който проверерява условието за изпълнението си в началото си.
    • Кой текстов редактор използвате?
      By MadNESs · Posted
      Notepad ++, и на VisualStudio съм писал.
    • Най-забавната игра, която сте играли?
      By Wild Wolf · Posted
      Най-забавната игра, която съм играл е Minecraft. Губил съм си дни в нея, за да правя най-различни простотии