Welcome to IT Community - Форум
Добре дошли в нашият форум! Регистрирайте се, за да се присъедините към нас! Регистрацията отнема по-малко от 1 минута и ще можете да използвате всички функции на форума.

Activity Stream

Activity Stream

  1. Stacy90 added a post in a topic Афилиейт мрежа Zetaniche   

    Когато става въпрос за присъединяване , със сигурност един от основните въпроси, които всеки филиал поставя е въпроса с коя ниша трябва да отиде, коя ниша ще му донесе пари и други подобни, а след това в морето на продукти от същата ниша, как да избере най-подходящия продукт.

    Що се отнася до мъжките продукти, ние отличихме нашия продукт - TurboMax. Като се има предвид, че все повече мъже се сблъскват с несигурност днес и търсят нови и по-напреднали начини, за да им помогнат да си възвърнат загубеното доверие, не е изненадващо, че продукти за мъже, по-специално са станали популярни през последните години. Ние също в Zetaniche не сме изоставили тази тенденция, така че всички от нашите филиали-имат възможност за промоция TurboMax оферта, която ежедневно показва забележителни резултати, които го поставя сред най-популярните ни оферти и определено е чудесен избор за всеки филиал . TurboMax е на разположение в следните страни: BA, BG, HR, CZ, EE, GR, HU, IT, LV, LT, MC, PL, RO, RS, SI, SK. Изплащанията за TurboMax в посочените държави варират от 4 евро до 10 евро. Важно е да се отбележи, че TurboMax е част от предлагането на COD (cash on delivery) и е налице както на настолни, така и на мобилни платформи. Това е продукт, който постига отлични резултати за всички видове трафик. 


    Когато става въпрос за нашата партньорска-и, като основната цел е да им помогнем да се фокусират върху продукти, за които виждаме да имат голям потенциал за реализиране на печалба, така че ние след TurboMax открихме два нови продукта, които се намират на нашия окончателен списък Топ оферта. 

    Един от тези продукти попада в категорията на здравето - CleoLux, анти-гъбичен крем за грижа за краката. И въпреки факта, че CleoLux беше почти в нашето предложение, той бързо се сблъска с голям обществен интерес и показа добри резултати. Ние предлагаме CleoLux за тези пазари: IT, CZ, HU, HR, SK и SI, където филиалите могат да печелят от € 7.50 до € 10 на реализация. 


    В допълнение към CleoLux, още един нов продукт е брилянтен за много кратко време - Tesla Saver ECO. Разширеното решение за спестяване на енергия със сигурност е нещо, което всяко домакинство се стреми, както и бизнес съоръжения, където има голяма консумация на електроенергия. Така че не е чудно, че нашият продукт Tesla Saver ECO навлезе на пазара много бързо и постига видими резултати. Ние със сигурност го препоръчваме на нашите филиали, тъй като CleoLux предлага усъвършенствано решение на проблемите, с които хората се срещат ежедневно. Tesla Saver ECO се предлага за промоция в тези страни: HU, CZ, HR, SK и PL, с изплащане от € 7.50 до € 10.00. 

    Разбира се, за да не презапишете тази информация от форума, ние Ви даваме възможност да посетите нашия блог, за да научите повече за продуктите, предлагани от Zetaniche. 

    Вие със сигурност сте добре дошли да се присъедините към нашата мрежа и да започнете да печелите пари, като рекламирате продукти от нашата оферта.
     
    • 0
  2. Stacy90 added a post in a topic Афилиейт мрежа Zetaniche   

     
    Винаги сме се стремили да предоставим на посетителите на форума колкото се може повече информация относно affiliate marketing (афилиейт маркетинга) и съвременните тенденции и този пост няма да направи изключение. 
    Досега сме писали за разнообразния избор продукти, които предлагаме, а този път решихме да обърнем специално внимание на един от тях от категорията health – Diabetes No More. 

    Продуктът е предназначен за хора, страдащи от диабет. Това е една от най-често срещаните в днешно време болести, а обикновено хората с хронични заболявания като диабет искат да започнат да се чувстват по-добре в дългосрочен план или да намалят употребата на лекарства на минимум, ако това е възможно.
    Природосъобразните алтернативи при хронични болестни състояния като диабета са много разпространени. Обикновено напълно натуралните и естествени решения имат по-малко нежелани ефекти и крият по-малко здравословни рискове в сравнение с лекарствата. Рекламата на продукти, предлагащи алтернативни напълно натурални решения, е много популярна и това поддържа интереса за affiliation (афилиейт) на този пазар – Купувачите, копнеещи за алтернативни решения за себе си и проблемите им, са готови да купуват продукти отново. 
    Diabetes No More е наръчник, включващ 3 стъпки за справяне с проблемите при диабета по напълно естествен начин. Diabetes No More се рекламира в Чехия, Словакия, Унгария, Хърватия, Италия и България. Заплащането е от 7.50 € до 10.00 €, в зависимост от региона. Продуктът е достъпен за реклама посредством мобилна и десктоп платформа. 
    И тъй като споменахме desktop и mobile traffic, трябва да кажем, че нашият екип направи едно малко проучване относно internet usage в страните, с които работим. Проучванията в страните, с които работи Zetaniche, показаха, че през миналия месец най-много интернет посещения посредством мобилни устройства е имало в Полша (65,18%), Албания (54,68%) и Черна Гора (50,04%), а когато говорим за десктоп – Украйна (83,10%), Чехия (78,66%) и Беларус (76,35%). Във всеки от тези региони имаме различни offer, които имат голям потенциал за реклама. 

    В малко ни проучване направихме и кратък преглед на някои от предимствата за реклама посредством mobile и desktop traffic и на това на кои фактори да обърнете внимание, независимо дали имате свой сайт или работите с paid traffic. 
    Както винаги сте добре дошли да посетите блога ни и да прочетете върху какво всекидневно работи екипа ни и, разбира се, да се присъедините към мрежата ни и да станете един от доволните ни affiliate (афилиейти) на продукта ни Diabetes No More, както и на много други продукти и посредством desktop и посредством mobile! 
     
     
    • 0
  3. BalkaninvestEU added a topic in Looking to hire   

    Windows Admin mit Deutsch
    Балканинвест. ЕУ ЕООД предоставя консултантски услуги в сферата на човешките ресурси за компании от България и чужбина от 2009г. Агенцията е специализирана в подбор на таланти в сферата на маркетинга, клиентското обслужване на чужди езици и компютърните технологии.
    За наш клиент, швейцарска компания, търсим служител, който да бъде назначен на следната позиция - Windows администратор.
    Задължения:
    -отговорност за цялата ИТ инфраструктура на работодателя (швейцарска компания)
    -грижа за сървърите, създаване на нови профили и поддържане компютрите на
    служителите актуализирани
    -отговорност за управлението на резервни копия и ИТ сигурността
    -осигуряване на поддръжка в случай на неизправности
    Изисквания:
    - немски език (В2)
    - задължително образование в ИТ сектора: студент втори/трети/четвърти курс или завършил бакалавър/ магистър в областта на ИТ
    - добро познаване на системната администрация(Microsoft Windows Server, десктоп)
    - опитът с мрежи (рутери, VPN, мониторинг) е предимство
    Работодателят предлага:
    - работа в млад, международен екип
    - модерен офис в Студентски град
    - възможност за обучения
    - възможност за професионално развитие
    Работи се десет часа седмично в дните от понеделник до петък.
    За да кандидатствате за тази позиция, ни изпратете Ваша автобиография на имейл - [email protected] / [email protected]
    Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
    Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. „Балканинвест ЕУ“ ЕООД е лицензирана фирма за извършване на подбор и посредническа дейност, с лицензни номера 1757 и 1758, издадени от Министерство на труда и социалната политика.
    • 0 replies
    • 13 views
  4. Stacy90 added a post in a topic Афилиейт мрежа Zetaniche   

    Привет на всички! Както всяка седмица досега, така и през тази усърдният екип на Zetaniche ще Ви представи информация, която да ви бъде от помощ за успешните ви занимания с афилиейта.
    Първо погледнете нашия седмичен списък с TOP Offers, сред които е и продуктът за пазара в България - WhatsChat.
     

     
    Тъй както тази седмица в списъка ни попадат два продукта за територията на Унгария, избрахме за Вас някои полезни данни като например какъв е процентът на онлайн купувачите в Унгария, кои са най-предпочитаните методи на плащане, когато говорим за онлайн покупки, както и най-честите начини за доставка, които унгарците избират. Нашите COD продукти изцяло съвпадат с интересите на унгарските потребители, затова отделете малко време, за да се запознаете детайлно с данните, които сме Ви подготвили в блога и започнете с рекламирането на нашите унгарски продукти.
     

     
    Тъй като тази седмица са посветени изцяло на GEO’s, сме ви подготвили и публикация на тема Как да изберем ZETA geo. Посочили сме всички страни, в които Zetaniche предлага оферти за рекламиране за момента, като сме се насочили към конкурентността и някои от навиците на жителите на тези страни.
    В бъдещите публикации ще обърнем специално внимание на всяка страна, затова не забравяйте да се абонирате за нашия newsletter, за да бъдете винаги осведомени.
    Все още не сте започнали с рекламирането на нашите оферти? Тъй като всекидневно подготвяме за вас нови сведения и сме в крак с нуждите на пазара, няма за какво повече да чакате!
    ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ ОЩЕ ДНЕС!
     
    • 0
  5. Stacy90 added a post in a topic Афилиейт мрежа Zetaniche   

    Привет на всички!  Независимо дали сте опитни афилиейти или сте начинаещи в афилиейт маркетинга, със сигурност често се питате дали сте избрали или дали може да изберете най-подходящата и печеливша ниша за рекламиране. Zetaniche работи усилено върху проучването на пазара и прецизното определяне на нуждите на потребителите, като се стреми винаги да предлага най-търсените продукти в офертите си. Zetaniche се фокусира върху рекламирането на продукти в региони, в които няма такава конкуренция, така че изборът да рекламирате нашите продукти, които са изключително търсени сред потребителите, но в региони, в които няма такава конкуренция, е всъщност една печеливша комбинация за всеки паблишър. Как да изберете ниша? Ако сте пряк собственик на сайт, изберете ниша, която е близка по съдържание на вашия сайт и за която знаете, че посетителите на сайта ви ще реагират положително. Ако имате повече източници на трафик или имате намерението да работите, изберете ниша, която е сходна с вашите интереси, защото по-лесно ще разберете нуждите на потребителите и така ще направите дейността си по-печеливша. Избор на ниши според популярността им, вземайки под внимание конкурентността на региона за рекламиране.Прочетете всичко това и още много неща на последния пост на блога, който трудолюбивият екип на Zetaniche създаде за вас. Подготвили сме ви детайлно описание и разяснение за предимствата на нишите, с които нашата фирма работи, както и някои предложения кои ниши и под ниши да изберете, в зависимост от съдържанието, нуждите и целите на сайта ви. Разбира се, не пропускаме да направим и предложения кои оферти в кои категории да изберете. Затова не пропускайте да посетите блога ни! Zeta NICHES са: health, weight loss, beauty, dating, adult, make money. Страните, които покриваме са: Румъния, Финландия, България, Литва, Босна, Унгария, Албания, Хърватия, Сърбия, Словения, Словакия, Латвия, Черна гора, Кипър, Чехия, Естония, Португалия, Македония, Казахстан, Мароко, Беларус , Гърция, Италия, Полша, Украйна. Не се колебайте, присъединете се към нашата мрежа още ДНЕС! За повече информация се свържете с нас на мейла ни или по скайп.
    • 0
  6. XenoN_ added a topic in Music, Games, Films and Sport   

    [BGSAMP.NET] Bulgarian Server [0.3.7]

    server.bgsamp.net:7777 За сървъра Основата на мода е поставена от SpY и [BG]Styl3r. Разработвахме го като добавяхме много нови и полезни неща(голяма част са авторски). Има много и най-различни начини да се забавлявате вътре, тях ще опиша по долу. Основната тематика на сървъра е stunt/drift/dm/gang/freeroam, но имаме и къщи, бизнеси, банди, лични коли, работи, риболов, дрога и други. Играе се в трите града, разполагаме с много и интересни телепорти! http://bgsamp.net/https://www.facebook.com/BulgarianServerhttps://www.youtube.com/channel/UC9Zal1MbO5LrueXOalQOkmwКак да печеля пари? 1. Чрез дрифт и стънт(печелят се точки и пари) 2. Чрез убиване на другите играчи(печелят се точки и пари) 3. Чрез развитие на бизнес 4. Чрез работа(/jobs) 5. Чрез тестовете за реакция 6. Чрез риболов 7. Чрез участие в евенти, организирани от екипа на сървъра 8. Чрез участие в улични състезания 9. Чрез продаване на дрога За какво да използвам парите си? 1. Чрез парите можете да си купите къща 2. Чрез тях също можете да създадете бизнес, който да развивате 3. Чрез тях можете да си купите оръжия от /w 4. Чрез тях можете да си поръчате лична кола (каквато искате, дори и тунингована!) 5. Играчите, имащи определена сума, получават допълнителни команди! 6. Можете да пазарувате от магазините(дрехи, забранени оръжия, храна, секс артикули, напитки)! 7. Можете да си купувате дрога! Това са двете основни неща, които трябва да знаете. Вътре в сървъра можете да разберете как да имате къща, бизнес и лична кола чрез командата /help! Както и всички други неща около сървъра и нещата, които можете да правите вътре! Администраторите са винаги на ваше разположение! server.bgsamp.net:7777
    • 0 replies
    • 52 views
  7. Stacy90 added a topic in Affiliate Programs   

    Афилиейт мрежа Zetaniche
    Здравейте на всички, 
    тъй като този форум е свързан с афилиейт и онлайн бизнес, искам да ви представя нашата партньорска мрежа Zetaniche.
    Zetaniche е базирана на производителска филиал мрежа, създадена през 2015 и има професионален екип зад гърба си, с повече от 15 години опит в тази индустрия.
    Zetaniche се форусира върху използването на уменията и знанията, за да даде на партньорите си шанс да промотират някои от най-популярните продукти в средите за модерни и пълнолетни хора като например категории за: здраве, красота, отслабване и запознанства в държави, които все още не са добре експлоатирани, но имат голям потенциал. Така че ние работим в геосфери като Румъния, Финландия, България, Литва, Босна, Унгария, Албания, Хърватия, Сърбия, Словения, Словакия, Латвия, Черна гора, Кипър, Чехия, Естония, Португалия, Македония, Казахстан, Мароко, Беларус , Гърция, Италия, Полша, Украйна. Най-популярните продукти в България са WhatsChat, TurboMax, GoSlimmer, VeinStopper, с изплащане на 50% CPA за цифрови продукти и 20-30% за физически продукти.
    На нашите партньори ние предлагаме преведени и целеви страници на родния език на дадената страна, за която е предназначен продуктът и по този начин даваме възможност за по-лесен достъп до подходящата аудитория.
    Предполагам се интересувате от нашите платежни опции и условия. Плащанията се извършват ежемесечно, като минималната сума е 50 евро за Paxum и Payoneer и 100 евро за банков превод. Предлагаме седмични и двуседмични плащания за партньори спечелили 1000 евро и1500 евро.
    Нашата специална подкрепа и мениджърите на филиали с радост ще помогнат на всички да постигнат желаните цели и да увеличат максимално печалбите, чрез популяризирането на нашите продукти. 
    Мисията на Zetaniche е да изгради доверени и печеливши отношения с нашите партньори като се съсредоточи върху постоянния растеж на пазара, всички заинтересовани партньори са добре дошли да се присъединят към нас и да бъдат част от нашата мисия.
    За допълнителна информация, можете да се свържете директно с нас по е-mail [email protected] или Skype: aff_zetaniche. 
    • 4 replies
    • 94 views
  8. skameykin22 added a post in a topic Какво е SEO   

    Да, инфа не е много.
    • 0
  9. AlexandraIv added a topic in Looking to hire   

    Verint Systems - Cyber Security Researcher
    Right now, Verint is starting a new team and this in the right time for you to be part of the number ONE topic in the world: “Cyber Security” with the TOP leader in the world.
    Be part of the next generation technology working with “A team” to be part of the future intelli-gence!
    The tasks of the Security Researcher will undertake include:
    • Take research area to a proof of concept.
    • Involves co-operating with other researchers
    • Be independent and a team player
    • Ability to work under tight deadlines with creativity
    Required skills:
    • Reverse Engineering in windows or mobile (dynamic analysis tools such as IDA and Ollydbg).
    • Low level languages exploitation
    • Pent-testing experience
    • Familiarity with one or more programming language / scripting language
    • Advanced Linux / Unix knowledge or windows or web run time internals
    • At least 2 years in security research
    • Hands on experience with vulnerability exploitation techniques

    Desired
    • Experience in vulnerability research. Vulnerability publications - big plus.
    • Client-Server application penetration testing
    • Mobile apps penetration testing
    • Security certificate (GIAC / CEH / OSCP etc.)
    • Good understanding of communication protocols (TCP/IP, HTTP, SSL, SSH, DNS, DHCP, JS)

    Our offer to You:
    • Training program and a unique opportunity to gain experience and a set of skills in the field of Cyber security and web intelligence;
    • Working with the latest technologies
    • Challenging research topics
    • Opportunity to gain experience in an Agile environment;
    • You will be able to set a start of your own professional career;
    • You will take part in various international projects;
    • You will work in a friendly environment, with flexible working time and motivated colleagues;
    • Get experience in working with top customers in the world;
    • Work with mixed international teams;
    • Fresh fruits, snacks and drinks;
    • 25 days paid vacation and work-life balance;
    • Tennis table, football table, relax room in the office;
    • Additional many social benefits;
    • Good remuneration package.

    For consideration, please send updated CV in English here or to [email protected] 
    • 0 replies
    • 101 views
  10. cs_4ever added a topic in C++   

    C++ термини
    Линк към оригиналната тема: http://cpp-examples.com/c++termini.php
     
    =Това е оператор за присвояване и не е оператор за равенство. = може да се използва и за не-константните предефинираните типове (с изключение на масивите), изброяваниета, низовете, контейнерите, итераторите, комплексните числа и масивите по стойност. За класовете = по подразбиране е присвояване на членове, а ако е необходимо, създателят на класа може да го дефинира различно от това му значение.
     
    +=Оператор за добавяне и присвояване; a += b е еквивалентно наa = a + b.Често се използва в потребителски дефинираните типове (най-вече класове).
     
    !=Оператор за неравенство; връща булева стойност.
     
    ==Оператор за равенство, който сравнява две стойности и връща булева стойност. == може да се използва с предефинираните типове, енумераторите, стринговете, итераторите, комплексните числа и масивите по стойност. По подразбиране == не е дефиниран за класовете, но потребителят може да го дефинира за потребителски дефинираните типове. Забележете, че == няма наивно очакваното значение за стринговете от C стил и масивите.
     
    <<Оператор за вход в iostream.
     
    >>Оператор за изход в iostream.
     
    #defineДиректива, която дефинира макрос.
     
    #includeМеханизъм за включване на текста на един файл в текста на друг. Обикновено се използва за създаване на самостоятелен файл (translation unit) извън .cpp файла или заглавни файлове (header files).
     
    addressАдрес - местоположението на част от паметта.
     
    argumentАргумент - стойност, предадена на функция или шаблон. В случая на шаблони, аргументът е често тип на данните.
     
    argument passingПредаване по аргументи - при извикване на функцията се създавата копие на нейните аргументи. Операцията по копиране се определя от типа на аргументите и техните конструктури или чрез свързване с референс. В двата случая става инициализация.
     
    arrayМасив - поредица от последователни стойности. Масивът не знае собственията си размер и програмистът трябва да се грижи да не допуска грешки, при които излиза извън областта на масива. Където е възможно използвайте стандартната библиотека от вектори.
     
    binary operatorДвуаргументен оператор - оператор, който приема два операнда, като операторите деление - /, и - &&, и двуаргументното умножение - *.
     
    blockБлок. Вижте съставните твърдения.
     
    block commentКоментар-блок - това е част от кода, която стартира с /* и завършва с */.
     
    boolБулев тип. Предефиниран булев тип, който може да има само стойностите истина (true) или лъжа (false).
     
    Borland C++ BuilderБорланд C++ Билдер - интерпретация на C++ от фирмата Борланд, заедно със собствени библиотеки за програмиране под Уиндоус в интегрирана работна среда (IDE, Integrated Development Environment).
     
    built-in typeПредефиниран тип - това е тип данни, директно осигурен от C++, като int, double, и char*.
     
    call-by-referenceПредаване (извикване) по връзка - деклариране на типа на аргумент на функция да бъде като връзка, като така той се реферира, а не се предава по стойност на функцията.
     
    call-by-valueПредаване (извикване) по стойност - семантиката на извикванета на функцията е да се създаде копие на аргумента. Това копие се създава от дефинирания конструктор на типа.
     
    cinСтандартният входен стрийм istream.
     
    complexКомплекс - шаблон от стандартната библиотека парамеетризиран чрез скаларен тип.
     
    compound statementСъставно твърдение - поредица от твърдения, заградени от големи скоби { ... }..
     
    constатрибут на декларация, който прави обеккта, за който се отнася, да е непроменим.
     
    constantКонстанта - това е цифрено-буквено означение, обектт или някаква стойност, декларирани като константа или е енумерирана константа.
     
    constant expressionКонстантен израз - израз, който се оценява (изчислява) по време на компилацията.
     
    constructorКонструктор - функция на класа със същото име като клласа, която се използва за инициализиране на обектите от класа. Често се използва за установяване на инвариант на класа и/или за заемане на ресурси. Конструкторът създава местна среда, в която функциите на класа се изпълняват.
     
    const definitionДефиниция на const - декларация на константа, която включва и инициализатор.
     
    copy constructorКопиращ конструктор - конструктор, който има аргумент от типа на класа, винаги дефиниран като рефенентен и винаги като постоянен (въпреки че това последното не е задължително). Копиращият конструктор се използва за инициализиране на обект от даден клас с друг обект. Ако не е дефиниран копиращ конструктор на класа, то програмата използва копиращ конструктор по подразбиране, който копира само променливите на класа.
     
    coutСтандартният ostream.
     
    C-style castC-стил превръщане - опасна форма за експлиситно превръщане на типовете: предпочитан е новият стил за превръщане между типовете, ако трябва да използвате експлиситно превръщане.
     
    C-style stringСи-стил низ - наниз от символи, прекъснат от нулевия символ, който се поддържа от стандартната библиотека от функции на С. Това е механизъм на ниско ниво, който е податлив на грешки. Където е възможно използвайте класа string.
     
    C standard libraryСтандартната библиотека на С - библиотека, дефинирана като стандарт за C. Наследена е от C++. Повечето стандартни библиотечни функции в C имат по-сигурни и по-удобни алтернативи в C++ стандартната библиотека.
     
    declarationТипът на името трябва да бъде даден. Ако в декларацията се дават и стойностите, с които името се свързва, то декларацията се нарича дефиниция.
     
    default argumentАргумент по подразбиране - стойност, определена за аргумент на функцията още в декларацията на функцията, която ще бъде използвана, ако извикването на функцията не определя нейната стойност. Използва се за упростяване на интерфейса.
     
    default constructorКонструктор по подразбиране - конструктор, който не изисква аргументи.. Използва се за инициализация.
     
    default valueСтойност по подразбиране - стойност, която се дефинира от конструктора по подразбиране. За предефинираните типове, стойността по подразбиране е нула.
     
    definitionДефиниция - декларация, която специфицира общността,, към която декларираното име се отнася.
     
    dynamic memoryДинамична памет - паметта, която се запазва и адресира чрез оператора new.
     
    enumКлючова дума за дефиниране на изброен тип.
     
    enumerationИзброен тип - потребителски дефиниран тип, който се състои от множество от стойности.
     
    equality operatorОператор за равенство.
     
    executable fileИзпълним файл - резултатът от линкването на обектните файлове в завършена програма.
     
    falseБулева стойност, която се превръща в 0.
     
    for-statementОператор за итерации, в който се определя инициализиращ израз, израз за промяна и контролиращо условие.
     
    fileФайл - последователност от байтове или думи, които съставят информацията в компютъра. Терминът "файл" обикновено е запазен за информация, записана на диск или къде да е другаде, извън главната памет (RAM).
     
    functionФункция - именована последователност от твърдения (изрази), която може да се извика с дадени аргументи и може да връща стойност. Типът на функцията включва броя и типа на аргументите и типа на връщаната стойност, ако въобще ги има.
     
    function argumentАргумент на функция.
     
    function memberФункция на класа.
     
    function prototypeПрототип на функция - термин за декларацията на функция, която не е дефиниция.
     
    header fileЗаглавен Файл - файл, който съдържа декларации, използвани в повече от една част на програмата. Така, заглавният файл действа като интерфейс между различните компилируеми части на праграмата. Заглавният файл често съдържа инлайн дефиниции на функции, дефиниции на константи, изброявания и дефиниции на шаблони, но не може да се включва от друг файл, ако съдържа дефиниции на не инлайн функции или променливи.
     
    if-statementОператор, който избира между две алтернативи, основавайки се на дадено условие.
     
    inequality operatorОператор за неравенство.
     
    infix operatorДвуаргументен оператор, който се появява между два операнда. Например, операторът + в a + b.
     
    initializationИнициализация - даване на начална стойност на обект. Инициализацията се различава от присвояването по това, че е първата стойност, която обектът получава. Инициализацията се извършва с конструктор.
     
    inline functionИнлайн функция - функция, декларирана с използване на ключовата дума inline или която е функция на класа, дефинирана в класа. Компилаторите се окуражават да генерират инлайн код, вместо функцията да извиква инлайн функции. Повече предимство от инлайн функциите има с малки по код функции.
     
    invariantИнвариант - условие (начин) на представяне на обектта (неговото състояние), което трябва да се поддържа, когато всеки път се извиква интерфейсна функция. Обикновено това се установява (инициализира) с конструктора.
     
    istreamВходен стрийм тип.
     
    iostreamСтрийм, който може да се използва за вход и изход.
     
    line commentКоментар, който започва с // и завършва с края на реда.
     
    linkageЛинкване - процес за смесване на код от отделно комппилирани самостоятелни файлове (translation unit) в програма или част от програма.
     
    linkerЛинкер - част от реализацията на C++, която смесва код от отделно компилирани самостоятелни файлове (translation unit) в програма или част от програма.
     
    literalЛитерал - означение за стойности от тип булев, символен, целочислен и с плаваща запетая. (literal - буквен; буквален, дословен)
     
    local functionЛокална функция - функция, дефинирана в друга функция. Не се поддържа от C++. Много често, използването на локална функция е знак, че функцията, която я използва е твърде голяма.
     
    loopЦикъл - твърдение, което изразява идеята част отт кода да се изпълни нула, един или няколко пъти. Това са, например операторите for и while.
     
    lvalueИзраз, който може да се намира от лявата страна на оператор за присвояване, например v[7], ако v е масив или вектор. lvalue е променимо, освен ако не е обявено като константа.
     
    macroМакрос - улеснение за заместване на символи, коетоо заместване не се подчинява на правилата на C++ за обхвата или типовете в него. C++ осигурява алтернатива за повечето случаи на използане на макроси, вижте темплейтите и пр.
     
    memberЧлен - тип, променлива, константа или функция декларирана в областта на класа.
     
    member functionФукция на класа (функция-член) - функция, която е дефинирана в обхвата на класа. Функция на класа, която не е статична функция, може да се извиква от обектите на класа.
     
    memberwise copyКопиране на членовете (променливите) на класа - копиране на обект от даден клас, като се копират всички негови променливи в другия обект, като при това копиране може да се използва подходящ копиращ конструктор.
     
    modifiable lvalueПроменлива lvalue стойност - такава стойност, която не е константа
     
    nameИме - последователност от букви и числа, като се започва с буква, която последователност се използва за идентификация на потребителски дефинираните понятия в програмния текст. Символът подчертано, _, също се разглежда като буква (и може да се използва в имената).
     
    namespaceИменнуван обхват.
     
    ostreamИзходен стрийм тип.
     
    overloadВижте overloading.
     
    overloadingПрезареждане - наличие на повече от една функция със същщото име в същия обхват или наличие на повече от един оператор със същото име в същия обхват. Не е възможно презареждането през няколко обхвата.
     
    parameterПараметър - променлива, декларирана във функция или шшаблон, която представя аргумент. Също така се нарича формален аргумент. Подобно за шаблоните.
     
    pointerУказател - обект, който съдържа адрес или 0.
     
    postfix operatorПостфиксен оператор - унарен (едноаргументен) оператор, който се записва след операнда. Например var++.
     
    prefix operatorПрефиксен оператор - унарен (едноаргументен) оператор, който се записва пред операнда. Например &var.
     
    preprocessorПрепроцесор - част от реализацията на C++, която отстрранява коментарите, извършва вмъквания на макроси и файловете след #include.
     
    procedureВиж функция.
     
    privateКлючова дума, която контролира достъпа.
     
    private memberЧастен член - променлива или функция, които са достъпни само в собствения си клас
     
    protectedКлючова дума, която контролира достъпа.
     
    protected memberЗащитен член - променлива или функция, които са достъпни само в класовете, производни на собствения клас.
     
    publicКлючова дума, която контролира достъпа.
     
    public memberПубличен член - променлива или функция, които са достъпни до всички потребители на класа.
     
    referenceВръзка - алтернативно име на обект или функция.
     
    rvalueИзраз, който може да се появява в дясната страна на оператор за присвояване, но не от лявата страна; например 7.
     
    scopeОбхват - област от кода, която е ограничена от големите скоби {...}, списък на функции или параметри на шаблон, или всички програмни части, които могат да се компилират отделно (a translation unit).
     
    source fileС файл или хедър (header).
     
    stackСтек - (1) памет, която се използва да съдържа локалните променлива на функция. (2) поредица от стандартната библиотеката, която работи на принципа "първи вътре, последен вън".
     
    standard headerСтандартен хедър - хедър за използване на стандартна библиотека. Включва се чрез използване на "#include< ... >" синтаксиса.
     
    standard libraryСтандартна библиотека - това е библиотека, дефинирана като стандарт в C++. Съдържа низове, потоци, рамка на контейнерите и алгоритмите, поддръжка за изчисленията и за интернационализирането, стандратната C библиотека и някои поддържащи C++ средства.
     
    statementТвърдение - основната единица, която контролира изпълнението на функциите. Например if твърдението, do-твърдението или switch-твърдението. За съжаление в българския език те се превеждат като оператори - операторът-ако, операторът-прави и т.н.
     
    staticСтатичен - (1) ключова дума, използвана да се дефиннира променлива или функция на класа като статична, което означава да и бъде заделена статична памет. (2) ключова дума с която се означава локална променлива като статична. (3) подтискаща ключова дума, с която се означава глобална променлива, която не може да е видима в други юнити (файлове).
     
    static memberСтатична променлива на класа - такава, от която се прави само едно копие в програмата и това копие се използва от всички обекти на класа.
     
    static member functionСтатична функция на класа - функция, която се извиква от класа, а нее от отделните обекти на класа.
     
    stringтип от стандартната библиотека [на C++]], който представя поредица от символи и който поддържа обичайните оператори като == и +=. Различните му разновидности поддържат различен тип символи.
     
    structСтруктура - клас с публични променливи и функции поо подразбиране. Много често структурата се използва за данни без да се дефинират функции на структурата или инварианти, т.е. често те се използват така както това се прави в профграмирането на C.
     
    switch statementТвърдение (оператор), което избира между няколко алтернативи, в зависимост от стойността на целочислена променлива.
     
    templateШаблон - клас или функция, параметризирани чрез набор от типове, стойности и шаблони.
     
    ternary operatorТриаргументен оператор - такъв, който приема три операнда, например операторът " ?: , ".
     
    translation unitПреносна част - част от програмата, която може самостоятелно да се компилира.
     
    trueБулева стойност, която се превръща в 1.
     
    unary operatorЕдноаргументен оператор - оператор, който приема само един операнд, като ! или едноаргументната звезда *.
     
    valueСтойност - битовете на обект, интерпретирани съглассно типа на обекта.
     
    variableПроменлива - наименован обект в някакъв обхват.
     
    variable definitionДефиниция на променлива - декларация на именуван обект от даден тип без extern спецификатор.
     
    voidКлючова дума, която се използва за показване на липса на информация. Обикновено се използва пред функциите.
     
    while-statementОператор за цикъл, който проверерява условието за изпълнението си в началото си.
    • 0 replies
    • 89 views
  11. MadNESs added a post in a topic Кой текстов редактор използвате?   

    Notepad ++, и на VisualStudio съм писал.
    • 0
  12. Wild Wolf added a post in a topic Най-забавната игра, която сте играли?   

    Най-забавната игра, която съм играл е Minecraft. Губил съм си дни в нея, за да правя най-различни простотии  
    • 0
  13. Wild Wolf added a topic in Android Studio   

    Кои плъгини използвате?
    Какви плъгини използвате в Android Studio и с какво ви помагат?
    • 0 replies
    • 160 views
  14. Wild Wolf added a topic in iOS Apps   

    Кой софтуер (IDE) предлагате за разработване на приложения?
    Кой софтуер използвате за правене на приложения за iOS? Всички знаем най-известните като Xcode и Xamarin, но кой ще препоръчате вие и защо?
    • 0 replies
    • 134 views
  15. kiwigrammer added a topic in Android Studio   

    Какво е Android studio и за какво се използва
    Аndroid studio е официалната платформа за създаване на приложения за андроид. Няма друга Integrated development environment (IDE), която да е специално разработена за android, освен тази, а и е от притежателя на Android - Google. Справя се отлично с внасяне на класове, пакети, библиотеки, идеална е разработване на всякакви по-големина пакети и за всякакви устройства - телефони, таблети, часовници и други. 

    Android studio е безплатен софтуер, който е идеален, ако искате да се занимавате само с приложения за android.
    • 0 replies
    • 145 views
  16. kiwigrammer added a topic in Useful Programms   

    Програма за нагласяне на светлината на монитора - F.lux
    F.lux е доста полезна, безплатна програмка, особено за хора, като мен, използващи компютъра вечерно време на слаба светлина. Идеята на програмата е, че намаля синята светлина, която е вредна за очите и променя главните цветове на екрана ви в зависимост със светлината навън. Откакто я използвам, не са ме заболявали очите дори и веднъж. Изключително много подобрява работата ми на компютъра.

    Какво е вашето мнение?
    • 0 replies
    • 157 views
  17. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Допълнително осветление
    Какво допълнително осветление използвате? Какво бихте съветвали хората, които за пръв път ще използват? Какво трябва да гледат преди купуване? 
    • 0 replies
    • 138 views
  18. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Стативи
    Съвети преди купуване на статив, съхранение, използване, опит.
    • 0 replies
    • 79 views
  19. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Препоръки за обективи
    Какъв опит имате с обективите? Какво бихте съветвали другите при закупуване или използване?
    • 0 replies
    • 98 views
  20. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Отзиви за фотоапарати
    Имате или сте използвали професионален фотопарат? Напишете отзив за него тук.
    • 0 replies
    • 60 views
  21. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Отзиви за видеокамери
    Ако имате опит с дадена видеокамера тук е мястото да споделите вашето мнение.
    • 0 replies
    • 93 views
  22. kiwigrammer added a topic in Engines   

    Какъв софтуер (програма) е най-добър за game engine при създаване на първа компютърна игра?
    Здравейте, 
    Кой game engine-и бихте препоръчали за създаването на компютърна игра?

    Двата най-известни са Unity и Unreal Engine, като доста известни и популярни игри са създадени на тях и се използват от известни компании. И двата са безплатни, но ако решите да публикувате игра, направена с тях, ще трябва да платите процент от печалбата на компаниите притежаващи game engine-ите. В тях можете да създавате 2D и 3D игри, но са по-полулярни за 3D игри.
    Друга алтернатива, особено за хора, които искат да направят по-проста игра, много по-бързо и лесно е Game Maker.  Има безплатна и платена версия, но ако не сте професионалисти не ви трябва платената. Game Maker (въпреки, че има опция за създаване на 3D игри) е използван, почти изцяло, за създаване на 2D игри. Има доста успешни 2D платформъри на GM, а и поради големите усилия на създателите, да го развият и популяризират, се очаква да започнат да се появяват все повече и повече игри на него.
    Друга, доста рядко използвана алтернатива е блендър. Blender e програма за 3D моделиране, един от първите известни софтуери, свързани с разработването на игри, поради което има доста развито общество (community), но въпреки, че има собстен engine (Blender Game Engine, BGE) и много хора са опитвали да създадат игра, няма добре направени.
    Нещо много важно при избора е, колко свобода ще ви даде game engine-a. Ако изберете Unity или UEK, ще имате повече опции от Game Maker, например, но и да изберете по-трудния софтуер, ще научите повече и ще имате повече свобода. А може и просто да започнете да кодирате на език, който знаете и да си направите собствен Game Engine

    А какво е вашето мнение за най-подходящ game engine при правене на игра ?
    • 0 replies
    • 139 views
  23. Wild Wolf added a topic in Application Design, Music and Stories   

    Полезни сайтове за звуци и музика
    Тук споделяйте сайтове за звуци и музика за приложения.
    • 0 replies
    • 136 views
  24. Wild Wolf added a topic in Unity   

    Какво е Unity?
    Юнити е междуплатформен игрови двигател, разработен от Юнити Технолоджис и използван за разработка на видеоигри за компютри, конзоли, мобилни устройства и сайтове. В началото е обявен само за OS X, на световната конференция за програмисти на Епъл, през 2005 г. От тогава е разширен за повече от петнадесет платформи. В момента е основният инструмент за разработка на софтуер (SDK) за Wii U.
    Професионалната версия на Юнити е достъпна срещу определена такса, а личната няма такса – свободно е за ползване от всеки човек или компания с по-малко от 100 000 долара годишен приход. С пускането на Юнити 5.0 на 3ти Март 2015 г., Юнити Технолоджис предостави целия двигател за свободно ползване, с всички подробности, изходен код и премийна поддръжка. Юнити е признат заради възможността си да предоставя игри за множество платформи.
    Пет версии на Юнити са били пуснати досега. През 2006 г. на WWDC Trade show, Епъл обявява Юнити за първи подгласник в категорията за най-добро използване на Mac OS X графика.
    Версии
    Юнити 1
    Юнити 1.0 e обявен на конференцията Apple Worldwide Developers през 2005 година и пусната за използване на 8 юни същата година. Първоначално Unity 1.0 e ограничен да се ползва само на Mac OS X. В тази версия са добавени шейдерно ориентирано OpenGL изобразяване, физични изчисления които се изпълняват от Novodex (сега PhysX) физичен двигател, поддръжка на звук и скриптове на C#. Unity 1.0 е достъпен както в нискобюджетен вариант 'Indie' така и в скъпоплатен вариант 'Pro' в който са добавени доста екстри.
    В последвалите версии 1.х е добавена опция създадените игри да могат да се работят в Windows среда, освен като настолни приложения така и на браузъри посредством приставка.
    Юнити 2
    Юнити 2.0 е пуснат в продажба на 11 октомври 2007 г. по време на първата годишна конференция за Юнити (Unite conference). Ключови добавки към съществуващата версия включват картографиращ енджин, мрежова система (базирана на RakNet), динамично добавяне на сенки в реално време, и система за изграждане на потребителски интерфейс. В тази версия също е представен Юнити Асет Сървър, добавка която позволява на екипи от програмисти да споделят по лесно придобивките на проекта.
    На 4 октомври 2008 г. е обявена добавката за публикуване за Айфон. Това позволило на програмистите да напишат игри на Мак и да ги публикуват за Айфон.
    В Юнити 2.5, пуснато на 19 март 2009 г. е добавена поддръжка за писане на игри на Уиндоус.
    През октомври 2009 г. на Юнити конференцията е потвърдено, че Юнити Технолоджис няма да искат вече пари за индивидуалната версия на Юнити, а вместо това ще я пуснат за свободно ползване.
    Юнити 3
    Юнити 3.0 е пуснат на 4 октомври 2010 г. Новостите включват поддръжка на светлинно картографиране с използване на технологията Beast на Illuminate Labs, премахване на скрити повърхности, предоставено от Umbra, обработка на звукови процеси в реално време и поддръжка на C# 3.5. Тази версия включва и поддръжка на „преглед на качеството” за публикуване на игри за Андроид, продавана като отделна добавка. Поддръжката на Андроид официално е обявена на 1 март 2011 г.
    На 10 ноември 2010 г. е лансиран магазин за придобивки, където потребителите могат да продават придобивки за своите проекти – произведения на изкуството, кодови системи, аудио и др. – един на друг.
    Юнити 3.4 предостави вградена поддръжка за системата за процесуално структуриране “Substance” на Allegorithmic.
    Юнити 3.5 е реализиран на 14 февруари 2014 и се отличава с предоставянето на няколко ключови особености доста късно в цикъла на живот на версията. Нова система за частици наречена „Шурикен”, вградена структура за маршрутизиране и навигиране, детайлно ниво на управление на триизмерни модели, ВДО, нови свойства за глобално осветяване, и пренаписване на премахването на скрити повърхности. В тази версия е и представянето на предварителната поддръжка за Adobe Flash и Google Native Client като платформи за публикуване.
    Юнити 4
    Юнити 4.0 е официално представен на 13 ноември 2012 г. Главните нови свойства включват нова система за анимиране “Mecanim”, поддръжка на DirectX 11, и затъмняване в реално време за мобилни платформи.
    С тази версия компанията обявява смяна на посоката към цикъл на обновление с по-малко нови черти, но за по-кратно време. При това положение следващите версии на 4.Х предоставиха новите особености както следва:
    Юнити 4.1 представено на 13 март 2013 г. : Профилиране на паметта, поддръжка на AirPlay за iOS, и няколко по-малки обновления за Mecanim и редакция на шейдери.Юнити 4.2 представено на 22 юли 2013 г. : Поддръжка на Windows Phone 8, Windows Store и BlackBerry като платформи за публикуване; поддръжка на OpenGL ES 3.0 за мобилни платформи; вградена поддръжка за система за контрол на версиите за Perforce; и възможността да се прекрати процеса на изграждане, когато вече е започнал. (Последното получи аплодисменти при обявяването си на Unite Nordic през 2013 г.)Юнити 4.3 представено 12 ноември 2013 г. : нова 2D структура, включваща поддръжка на двуизмерно представяне и нов двуизмерен физичен двигател (предоставен от Box2D).Юнити 4.5 представено на 27 май 2014 г. : не са представени значителни обновления, като вместо това тази версия се фокусира върху оправянето на дефекти, докладвайки за повече от 450 поправки във версията.Юнити 4.6 представено на 26 ноември 2014 г. : нова структура на потребителския интерфейс. Също така версия 4.6.2 представена на 29 януари 2015 г. добавя поддръжка на 64-битови приложения за iOS.На 21 май 2013 г. Главният изпълнителен директор Дейвид Хелгасон обяви, че основните версии на добавките за Айфон и Андроид ще бъдат свободно достъпни от Юнити 4.2 нататък.
    Юнити 5
    Юнити 5.0 е пуснат за свободно ползване на 3 март 2015 г. като е добавено дългоочакваното глобално осветление в реално време базирано на Геометричната Осветителна технология. Другите основни промени са физически базирани шейдери, небесни полета с ВДО, отражателни сонди, нов смесителен пулт с ефекти и подобрени условия за анимиране.
    Представена е системата Cloud Build (на цена от 25 долара на месец за физически лица) както и „Доклад за състоянието на играта” и „Анализиране на играта” (също за 25 долара на месец за физически лица), които записват данните на играчите при реализираните игри – нещо което за много програмисти е било трудна да се направи при Юнити 4.х. Преди това програмистът е трябвало да пише допълнителен код, вписвайки се директно в двигателя на играча.
    По-малките подобрения включват: 64-битов редактор за управление на големи проекти, 64-битова поддръжка за iOS, ново забавено предаване, графични командни буфери, подобрено линейно осветление, ВДО, работни процеси за небесния куб и кубично картографиране, подобрена система за разпределение на задачите, нов „CPU Таймлайн Профайлър” позволяващ да се следи многоядреното използване, подобрена система за навигиране НавМеш.
    Допреди Юнити 5.0, двигателят използваше доста остаряла версия на физичния междинен софтуер PhysX на Nvidia. Юнити 5.0 включва версия 3.3, която е стандарт за игрите ААА.
    Юнити 5.0 осигурява поддръжка за Уиндоус, OS X, Юнити Уебплейър, Андроид, iOS, BlackBerry 10, Windows Phone 8, Tizen, WebGL, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Nintendo 3DS line, Xbox 360, Xbox One, Андроид ТВ, Самсунг Смарт ТВ, Oculus Rift, HTC Vive и Gear VR.
    На 26 август 2015 г. е реализирана експериментална версия за Убунту Линукс с неофициален платформен инсталатор за повечето модерни 64-битови версии на Линукс и официална поддръжка само за 64-битово Убунту 12.04 или по-ново.
     
    Източник: https://bg.wikipedia.org
    • 0 replies
    • 133 views
  25. Wild Wolf added a topic in Print design and prepress   

    Програми
    Каква програма използвате за изработването на визитни картички, брошури, календари, плакати и други? Какво ви харесва в нея? Какво е предимството на тази програма? 
    • 0 replies
    • 131 views