Welcome to IT Community - Форум
Добре дошли в нашият форум! Регистрирайте се, за да се присъедините към нас! Регистрацията отнема по-малко от 1 минута и ще можете да използвате всички функции на форума.

Wild Wolf

Администратори
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

1 Неутрален

2 Followers



About Wild Wolf

  • Rank
    Администратор
  • Birthday 16.03.1995

Recent Profile Visitors


775 profile views

Wild Wolf's Activity

  1. Wild Wolf added a post in a topic Най-забавната игра, която сте играли?   

    Най-забавната игра, която съм играл е Minecraft. Губил съм си дни в нея, за да правя най-различни простотии  
    • 0
  2. Wild Wolf added a topic in Android Studio   

    Кои плъгини използвате?
    Какви плъгини използвате в Android Studio и с какво ви помагат?
    • 0 replies
    • 160 views
  3. Wild Wolf added a topic in iOS Apps   

    Кой софтуер (IDE) предлагате за разработване на приложения?
    Кой софтуер използвате за правене на приложения за iOS? Всички знаем най-известните като Xcode и Xamarin, но кой ще препоръчате вие и защо?
    • 0 replies
    • 134 views
  4. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Допълнително осветление
    Какво допълнително осветление използвате? Какво бихте съветвали хората, които за пръв път ще използват? Какво трябва да гледат преди купуване? 
    • 0 replies
    • 138 views
  5. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Стативи
    Съвети преди купуване на статив, съхранение, използване, опит.
    • 0 replies
    • 79 views
  6. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Препоръки за обективи
    Какъв опит имате с обективите? Какво бихте съветвали другите при закупуване или използване?
    • 0 replies
    • 98 views
  7. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Отзиви за фотоапарати
    Имате или сте използвали професионален фотопарат? Напишете отзив за него тук.
    • 0 replies
    • 60 views
  8. Wild Wolf added a topic in On Set   

    Отзиви за видеокамери
    Ако имате опит с дадена видеокамера тук е мястото да споделите вашето мнение.
    • 0 replies
    • 93 views
  9. Wild Wolf added a topic in Application Design, Music and Stories   

    Полезни сайтове за звуци и музика
    Тук споделяйте сайтове за звуци и музика за приложения.
    • 0 replies
    • 136 views
  10. Wild Wolf added a topic in Unity   

    Какво е Unity?
    Юнити е междуплатформен игрови двигател, разработен от Юнити Технолоджис и използван за разработка на видеоигри за компютри, конзоли, мобилни устройства и сайтове. В началото е обявен само за OS X, на световната конференция за програмисти на Епъл, през 2005 г. От тогава е разширен за повече от петнадесет платформи. В момента е основният инструмент за разработка на софтуер (SDK) за Wii U.
    Професионалната версия на Юнити е достъпна срещу определена такса, а личната няма такса – свободно е за ползване от всеки човек или компания с по-малко от 100 000 долара годишен приход. С пускането на Юнити 5.0 на 3ти Март 2015 г., Юнити Технолоджис предостави целия двигател за свободно ползване, с всички подробности, изходен код и премийна поддръжка. Юнити е признат заради възможността си да предоставя игри за множество платформи.
    Пет версии на Юнити са били пуснати досега. През 2006 г. на WWDC Trade show, Епъл обявява Юнити за първи подгласник в категорията за най-добро използване на Mac OS X графика.
    Версии
    Юнити 1
    Юнити 1.0 e обявен на конференцията Apple Worldwide Developers през 2005 година и пусната за използване на 8 юни същата година. Първоначално Unity 1.0 e ограничен да се ползва само на Mac OS X. В тази версия са добавени шейдерно ориентирано OpenGL изобразяване, физични изчисления които се изпълняват от Novodex (сега PhysX) физичен двигател, поддръжка на звук и скриптове на C#. Unity 1.0 е достъпен както в нискобюджетен вариант 'Indie' така и в скъпоплатен вариант 'Pro' в който са добавени доста екстри.
    В последвалите версии 1.х е добавена опция създадените игри да могат да се работят в Windows среда, освен като настолни приложения така и на браузъри посредством приставка.
    Юнити 2
    Юнити 2.0 е пуснат в продажба на 11 октомври 2007 г. по време на първата годишна конференция за Юнити (Unite conference). Ключови добавки към съществуващата версия включват картографиращ енджин, мрежова система (базирана на RakNet), динамично добавяне на сенки в реално време, и система за изграждане на потребителски интерфейс. В тази версия също е представен Юнити Асет Сървър, добавка която позволява на екипи от програмисти да споделят по лесно придобивките на проекта.
    На 4 октомври 2008 г. е обявена добавката за публикуване за Айфон. Това позволило на програмистите да напишат игри на Мак и да ги публикуват за Айфон.
    В Юнити 2.5, пуснато на 19 март 2009 г. е добавена поддръжка за писане на игри на Уиндоус.
    През октомври 2009 г. на Юнити конференцията е потвърдено, че Юнити Технолоджис няма да искат вече пари за индивидуалната версия на Юнити, а вместо това ще я пуснат за свободно ползване.
    Юнити 3
    Юнити 3.0 е пуснат на 4 октомври 2010 г. Новостите включват поддръжка на светлинно картографиране с използване на технологията Beast на Illuminate Labs, премахване на скрити повърхности, предоставено от Umbra, обработка на звукови процеси в реално време и поддръжка на C# 3.5. Тази версия включва и поддръжка на „преглед на качеството” за публикуване на игри за Андроид, продавана като отделна добавка. Поддръжката на Андроид официално е обявена на 1 март 2011 г.
    На 10 ноември 2010 г. е лансиран магазин за придобивки, където потребителите могат да продават придобивки за своите проекти – произведения на изкуството, кодови системи, аудио и др. – един на друг.
    Юнити 3.4 предостави вградена поддръжка за системата за процесуално структуриране “Substance” на Allegorithmic.
    Юнити 3.5 е реализиран на 14 февруари 2014 и се отличава с предоставянето на няколко ключови особености доста късно в цикъла на живот на версията. Нова система за частици наречена „Шурикен”, вградена структура за маршрутизиране и навигиране, детайлно ниво на управление на триизмерни модели, ВДО, нови свойства за глобално осветяване, и пренаписване на премахването на скрити повърхности. В тази версия е и представянето на предварителната поддръжка за Adobe Flash и Google Native Client като платформи за публикуване.
    Юнити 4
    Юнити 4.0 е официално представен на 13 ноември 2012 г. Главните нови свойства включват нова система за анимиране “Mecanim”, поддръжка на DirectX 11, и затъмняване в реално време за мобилни платформи.
    С тази версия компанията обявява смяна на посоката към цикъл на обновление с по-малко нови черти, но за по-кратно време. При това положение следващите версии на 4.Х предоставиха новите особености както следва:
    Юнити 4.1 представено на 13 март 2013 г. : Профилиране на паметта, поддръжка на AirPlay за iOS, и няколко по-малки обновления за Mecanim и редакция на шейдери.Юнити 4.2 представено на 22 юли 2013 г. : Поддръжка на Windows Phone 8, Windows Store и BlackBerry като платформи за публикуване; поддръжка на OpenGL ES 3.0 за мобилни платформи; вградена поддръжка за система за контрол на версиите за Perforce; и възможността да се прекрати процеса на изграждане, когато вече е започнал. (Последното получи аплодисменти при обявяването си на Unite Nordic през 2013 г.)Юнити 4.3 представено 12 ноември 2013 г. : нова 2D структура, включваща поддръжка на двуизмерно представяне и нов двуизмерен физичен двигател (предоставен от Box2D).Юнити 4.5 представено на 27 май 2014 г. : не са представени значителни обновления, като вместо това тази версия се фокусира върху оправянето на дефекти, докладвайки за повече от 450 поправки във версията.Юнити 4.6 представено на 26 ноември 2014 г. : нова структура на потребителския интерфейс. Също така версия 4.6.2 представена на 29 януари 2015 г. добавя поддръжка на 64-битови приложения за iOS.На 21 май 2013 г. Главният изпълнителен директор Дейвид Хелгасон обяви, че основните версии на добавките за Айфон и Андроид ще бъдат свободно достъпни от Юнити 4.2 нататък.
    Юнити 5
    Юнити 5.0 е пуснат за свободно ползване на 3 март 2015 г. като е добавено дългоочакваното глобално осветление в реално време базирано на Геометричната Осветителна технология. Другите основни промени са физически базирани шейдери, небесни полета с ВДО, отражателни сонди, нов смесителен пулт с ефекти и подобрени условия за анимиране.
    Представена е системата Cloud Build (на цена от 25 долара на месец за физически лица) както и „Доклад за състоянието на играта” и „Анализиране на играта” (също за 25 долара на месец за физически лица), които записват данните на играчите при реализираните игри – нещо което за много програмисти е било трудна да се направи при Юнити 4.х. Преди това програмистът е трябвало да пише допълнителен код, вписвайки се директно в двигателя на играча.
    По-малките подобрения включват: 64-битов редактор за управление на големи проекти, 64-битова поддръжка за iOS, ново забавено предаване, графични командни буфери, подобрено линейно осветление, ВДО, работни процеси за небесния куб и кубично картографиране, подобрена система за разпределение на задачите, нов „CPU Таймлайн Профайлър” позволяващ да се следи многоядреното използване, подобрена система за навигиране НавМеш.
    Допреди Юнити 5.0, двигателят използваше доста остаряла версия на физичния междинен софтуер PhysX на Nvidia. Юнити 5.0 включва версия 3.3, която е стандарт за игрите ААА.
    Юнити 5.0 осигурява поддръжка за Уиндоус, OS X, Юнити Уебплейър, Андроид, iOS, BlackBerry 10, Windows Phone 8, Tizen, WebGL, PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, Nintendo 3DS line, Xbox 360, Xbox One, Андроид ТВ, Самсунг Смарт ТВ, Oculus Rift, HTC Vive и Gear VR.
    На 26 август 2015 г. е реализирана експериментална версия за Убунту Линукс с неофициален платформен инсталатор за повечето модерни 64-битови версии на Линукс и официална поддръжка само за 64-битово Убунту 12.04 или по-ново.
     
    Източник: https://bg.wikipedia.org
    • 0 replies
    • 133 views
  11. Wild Wolf added a topic in Print design and prepress   

    Програми
    Каква програма използвате за изработването на визитни картички, брошури, календари, плакати и други? Какво ви харесва в нея? Какво е предимството на тази програма? 
    • 0 replies
    • 131 views
  12. Wild Wolf added a topic in Print design and prepress   

    Шаблони
    Тук може да добавяте готови шаблони за визитни картички, брошури, календари, постери и други.
    • 0 replies
    • 96 views
  13. Wild Wolf added a topic in 3D Modeling   

    Готови модели
    Представете готови модели, които да послужат за пример, идеи дори и вдъхновение?
    • 0 replies
    • 143 views
  14. Wild Wolf added a topic in 3D Modeling   

    Съвети и похвати
    Какви съвети бихте дали на хората, когато създават модели? В конкретен модел как се постъпва за по-качествена изработка? 
    • 0 replies
    • 86 views
  15. Wild Wolf added a topic in 3D Modeling   

    Софтуер за 3D Моделиране
    Какви програми използвате за моделиране на 3D модели? Защо сте избрали тях? Какви предимства предлагат?
    • 0 replies
    • 89 views